dinsdag 2 juli 2019

Young Adult Dome heeft er een nieuwe blogger bij! We stellen hem graag aan jullie voor...


Mijn naam is Vincenzo Dreessen en ik ben zestien jaar oud. Al een paar jaar lees ik veel boeken. Ik lees boeken in de genre Thriller, Fantasie, Scifi, Roman en natuurlijk niet te vergeten Young Adult. Heel vaak krijg ik de vraag waarom ik in hemelsnaam boeken lees en daar kan ik maar één antwoord op bedenken. Boeken is het beste in mijn leven. Je kunt de wereld om je heen even vergeten en dat is altijd beter dan gewoon een film kijken op Netflix. Mijn interesses in boeken word met de jaren meer en ik beleef steeds nieuwe verhalen en verken steeds nieuwe werelden. Ik heb ook een Instagram account waarbij ik veel foto’s van boeken maak en ze hierop plaats (of te wel een Bookstagram). 


Mocht je interesse hebben kun je mijn account vinden onder TheBooklover2002. Buiten Bookstagram heb ik ook een jaar lang bij een uitgeverij recensieboeken gelezen en hierbij mijn mening over gegeven en dat heb ik met veel liefde en plezier gedaan. Wel probeer ik altijd de goede kanten van een boek te zien, want die zijn er altijd. Ik hoop dat ik mijn boekenliefde met jullie kan delen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten