dinsdag 16 november 2021

Wij nemen afscheid van de Dome

Bye bye Young Adult Dome 

Onze bloggers Nicole en Danique nemen na vandaag afscheid van de Dome. Ze vertellen jullie
graag waarom. 

Nicole
Toen ik 2,5 jaar geleden reageerde op een oproep voor blogger, kon ik me niet voorstellen dat ik er ooit mee zou willen stoppen. Iedere maand mocht ik twee nieuwe boeken uitzoeken waarover ik dan een recensie schreef. Ik genoot van de bezoekjes aan de winkel en de boeken die ik mee naar huis mocht nemen. Toch is het altijd mijn grootste droom geweest om een boek te schrijven en uit te laten geven door een uitgeverij. Die droom is een tijdje geleden uitgekomen met als gevolg dat mijn auteurscarrière onverwacht in een stroomversnelling terecht is gekomen. Omdat dit is wat ik altijd het allerliefste heb gewild, heb ik de moeilijke keuze gemaakt om te stoppen als blogger voor de Dome. Ik ga het team en de mooie boeken missen, maar het is nu tijd voor iets anders. Tot ziens, lieve lezers! 

Danique
Ik ben net als Nicole helaas tot een besluit moten komen om te stoppen met deze geweldige Dome. Ik merk dat ik mezelf te veel druk oplegde door voor verschillende uitgeverijen en websites te schrijven waaronder de Dome. Ik merkte dat het teveel werd. Begin van dit schooljaar ben ik begonnen met volledig werken en dat eiste zijn tol. Tel daarbij een depressie op waar ik gelukkig sinds maart uit ben, maar alle druk zorgde ervoor dat het gevoel terug begon te komen. Dit is natuurlijk iets wat je niet wilt. Hierdoor ben ik dan ook genoodzaakt om tijd voor mezelf te nemen en gedag te zeggen tegen deze fantastische groep. De afgelopen 1,5 jaar waren geweldig en ik ben heel dankbaar voor de kans die ik heb gekregen. Ik heb genoten van alle artikelen die ik heb mogen schrijven met deze fantastische meiden. Maar dit is helaas de laatste. Dus met pijn in mijn hart zeg ik, vaarwel lieve lezers van Young Adult Dome! 

Veel liefs,
Nicole en Danique 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten