donderdag 18 juli 2019

Dit is Daantje, de nieuwe blogger van young adult dome!


Hallo allemaal!

Mijn naam is Daantje van Seccelen, ik ben zestien jaar oud en woon in Eindhoven.



Al sinds ik heel klein ben, ben ik geïnteresseerd geweest in lezen en literatuur. Je kon de boeken onmogelijk uit mijn handen slaan.  Naarmate ik ouder werd, vertelde iedereen om me heen dat ik mijn interesse er in zou verliezen. Maar deze passie van mij is nooit weggegaan, in tegendeel zelfs, ik geniet er nu vele malen meer van! Geen een boek is te dik of te saai voor mij. Het liefst lees ik fantasy en YA boeken waarin ik me helemaal in kan verdiepen en de wereld om me heen compleet kan vergeten. Ik zie overal het positieve van in en geniet van alles dat ik meemaak in mijn leven. Mijn favoriete boeken moeten toch echt wel de Caraval trilogie van Stephanie Garber zijnen The Throne of Glass serie van Sarah J Maas.


Naast lezen ben ik ook vaak te vinden in mijn kamer werkend aan een nieuw kunstwerk (vaak gerelateerd aan verhalen die ik heb gelezen) of wandelend door de stad of de natuur met mijn koptelefoon op luisterend naar muziek.

Ik hoop dat jullie genieten van de recensies die ik schrijf en dat het jullie vreugde brengt!



“Hope is a powerful thing. Some say it’s a different breed of magic altogether.” 
― Stephanie Garber, Caraval

Geen opmerkingen:

Een reactie posten