zaterdag 13 juli 2019

New blogger alert! Dit is Nicole


Hallo allemaal!

Ik ben Nicole, 34 jaar en woon met mijn man en zoon in een dorpje buiten Maastricht. Ik ben geboren in Maastricht en heb daar tot zes jaar geleden gewoond.

Buiten mijn gezin, besteed ik mijn vrije tijd het allerliefst aan het lezen van young adult boeken. Dat ik niet in de doelgroep val, zegt mij helemaal niets ;-)
Ik lees al sinds ik kan lezen en ben altijd een enorme boekenwurm geweest. Nu ik ouder ben, is dat alleen maar meer geworden. Vroeger las ik alle genres, sinds een paar jaar is dat alleen nog maar young adult en mijn favoriete subgenre daarin is urban fantasy (zoals Twilight en de Lux-serie).

De Twilight serie van Stephenie Meyer is mijn grootste inspiratie geweest om zelf ook de stoute schoenen aan te trekken en een boek te gaan schrijven. Deze droom koester ik al jaren, maar pas een poosje geleden durfde ik dan ook echt te beginnen. Ik ben al goed op weg, maar het eind is nog lang niet in zicht. Het zou fantastisch zijn mijn eigen boek ooit in de boekwinkels te zien liggen!


Ik heb al heel wat boeken gelezen, maar al een hele tijd kan niets de Hof van Doorns en rozen serie van Sarah J. Maas overtreffen. Deze serie heb ik al drie keer herlezen en blijft waanzinnig. Ook de boeken van Gena Showalter en Jennifer L. Armentrout hebben ervoor gezorgd dat ik van dit genre ben gaan houden. Ik kijk er enorm naar uit om mijn liefde en enthousiasme voor boeken met jullie te delen!

Veel liefs, Nicole

2 opmerkingen:

  1. Super leuk dat je dit gaat doen. Ik volg je op de voet...
    En zoals een echte lezer begint, las ze mij (haar kleine zusje) vroeger elke avond voor uit haar boeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd wat het resultaat gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen