maandag 22 juli 2019

Speciaal voor alle Lux fans!
Save the date: 23 juli 2019!!
Op deze dag verschijnt namelijk het gloednieuwe boek van Jennifer L. Armentrout, The
Darkest Star, deel 1 van de Origin-serie.

Voor de onbekenden onder ons, voeg ik hier de flaptekst in:
‘The darkest star’ is het eerste deel in de Origin-serie van Jennifer L. Armentrout, die zich
afspeelt in hetzelfde universum als de Lux-serie. In ‘The darkest star’ komt de jonge Evie in
contact met de buitenaards knappe Luc. Bij die ontmoeting denkt Evie in eerste instantie dat
Luc ‘gewoon’ een Luxen is. Maar al snel komt ze erachter dat hij nog veel machtiger,
invloedrijker en gevaarlijker is dan dat. En… ze valt als een blok voor hem. ‘The darkest star’ is een fantasyverhaal vol romance en suspense, met ook nog die heerlijke
Armentrout-humor.

Toen ik het woordje 'Lux' zag staan tussen de beschrijving van het boek, ging mijn hart wat
sneller kloppen. Yes! Ze zijn terug!
Voor diegenen die alle delen van laatstgenoemde serie hebben gelezen, zal waarschijnlijk
ook al redelijk duidelijk zijn waar deze nieuwe serie over zal gaan 😉
Ik ben in ieder geval razend enthousiast en mag het dan ook vers van de pers gaan lezen
om vervolgens mijn mening met jullie te delen. Wordt dus vervolgd….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten