donderdag 1 juli 2021

Wrap up juni 2021

Het is weer tijd voor een wrap-up! Juni stond in het teken van warm weer en heel veel mooie releases. Onze bloggers vertellen jullie graag over hun leesmaand. 

Nicole 

Ik las deze maand maar 7 boeken, waarvan 4 YA's. Dat is aanzienlijk minder dan andere
maanden en dat heeft er alles mee te maken dat we thuis midden in een verbouwing zitten. Toch kan ik niet zonder boeken, dus probeer ik tijd vrij te maken om te lezen. Ik begon deze maand met De verminkte koning van Leigh Bardugo. Deze stond al heel lang in mijn kast, maar ik heb gewacht tot het vervolg uitkwam (waar ik nu in bezig ben :-)) zodat ik nog lekker in het verhaal zat. Daarna las ik voor een blogtour Luna van Lies Verloet. Helaas heeft deze me niet weten te overtuigen. Voor de Dome mocht ik Breekbaar als glas van Gena Showalter lezen. Ik was sceptisch omdat ik geen fan was van het eerste deel. Ik werd omver geblazen door dit vervolg en heb er echt van genoten! Dit was echt een onverwachte verrassing! Als laatste las ik Val voor jou van Tijan. Deze stond eigenlijk al voor februari gepland, maar is een paar keer uitgesteld. Mijn geduld is dubbel en dwars beloond hoor! Wat een fantastisch boek! Hopelijk krijg ik deze maand iets meer ruimte om te lezen... 

Emma

Juni was voor mij, tot nu toe, de slechtste leesmaand van dit jaar. Ik zit in een enorme reading slump en kreeg deze maand maar 2 boeken uitgelezen. Ik ben de maand begonnen met een e-arc van Six Crimson Cranes die in juli uitkomt. Elizabeth Lim is een van mijn favoriete schrijfster en haar nieuwe boek was dan ook geweldig. Daarnaast heb ik '14 ways to die' van Vincent Ralph gelezen en een recensie voor de Dome voor geschreven. Op dit moment zit ik halverwege Helderwitte macht van Cassandra Clare en zal de recensie dan ook snel online komen op onze blog. Hopelijk krijg ik in juli iets meer rust en tijd om te lezen.

Danique

Ik begon de leesmaand met het laatste deel in The iron Fae serie, genaamd De ijzerprins geschreven door Julie Kagawa. Een read waarvan je kon merken dat het een bijvoeging was maar een boek dat toch ook vermakelijk genoeg was om er 4 sterren aan te geven. Mijn tweede boek was een blogtour boek. Het boek, genaamd Sahana was voor Ruby Coene haar debuut en was zeker eentje die je ook eens moet lezen. Ik heb namelijk genoten van dit boek en kan niet wachten tot het tweede deel. Mijn derde boek werd De ijzerlegendes. Het laatste korte verhaal die zich afspeelt na de ijzerprins. Boek nummer vier werd een blogtour boek voor Hamley genaamd Luna, schaduw van de maan. Dit was voor mij een iets mindere read, de 3 sterren waren dan ook het hoogst en mijn nieuwsgierigheid is dan ook niet gewekt voor deel 2. Mijn laatste boek was Geestenvanger van Latoya Morris. Een kinderboek dat geweldig wegleest, maar voor ya lezers ook zeker interessant is. Ik ben nog begonnen in Daigho ook van Latoya Morris maar hier ben ik helaas tot de helft gekomen en neem ik daarom mee naar volgende maand.
 
Wat was het mooiste boek dat jullie in juni hebben gelezen? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten