zondag 15 maart 2020

New Blogger Alert! Dit is Emma!

Emma

Hallo Allemaal!

Mijn naam is Emma, 28 jaar en ik woon samen met mijn vriend in een dorpje net buiten Maastricht.  Ik ben werkzaam als pedagogisch medewerker binnen de kinderopvang en heb daarnaast ook nog een baan als verkoper bij een winkel. Zodra ik thuis kom van mijn werk gaat de pyjama aan en duik ik op de bank met een boek. Mijn liefde voor lezen heb ik geheel te danken aan mijn vader, die ons sinds kleins af aan altijd verhalen vertelde of voorlas voor het slapen gaan. 

Sinds vorig jaar heb ik, dankzij mijn zusje, het Young Adult genre ontdekt en is mijn boekcollectie aanzienlijk gegroeid en heb ik ook een paar mooie pareltjes aan mijn collectie kunnen toevoegen. Ik ben opgegroeid met Harry Potter en heb dan ook een duidelijke voorkeur voor fantasie. Mijn vriend is echter enorm fan van thrillers, zoals de executie van Daniëlle Bakhuis, en na enorm aandringen heb ik toch eens een gokje gewaagd en sindsdien kun je me ook enorm blij maken met een goede thriller. 

Vorig jaar ontdekte ik ook Bookstagram, een Instagram account waar boeken en alles wat met boeken te maken heeft centraal staat in de berichten en foto’s. Ik vond dit heel leuk en twijfelde ook geen moment en startte mijn eigen Bookstagram pagina. Het afgelopen jaar heb ik hier veel van geleerd en ik wilde dan ook graag de volgende stap zetten, namelijk beginnen aan een blog over boeken. Ik vond dit erg spannend en ben dan ook enorm blij en vooral ook dankbaar dat ik deze stap mag zetten in het blogteam van Young Adult Dome.

Ik zie er naar uit om mijn liefde voor boeken met jullie te delen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten