zondag 10 januari 2021

Danique haar leesjaar 2020


 Danique haar leesjaar 2020

Zoals de dames voor mij al beschreven gaat dit artikel over mijn leesjaar. Er zijn apps waar je bij kan houden, wat je leest, wat je ervan vond en wat je gedachten er over waren. Ik doe dat in Hebban. Een handige app waar alle boeken op verzameld zijn. Mijn leesdoel dit jaar was 52 dus elke week een boek, dat leek me aardig te doen en zeker ook bij te houden en toen kwam corona. Ik las uiteindelijk 67 boeken en daar ben ik ongelofelijk blij mee. Voor dit jaar heb ik hem op 50 gezet, puur omdat ik niet weet of het weer net zo lekker gaat als vorig jaar omdat er minder vrije tijd is. '


Sinds maart ben ik aangesloten bij deze bloggroep, en net als Emma wou ik wel beginnen met bloggen maar durfde ik het nog niet helemaal aan. Dit was voor mij een ontzettend goede stap geweest. Ik heb mijn eigen blog gemaakt en ben hier ook regelmatig met boek artikelen te vinden. Ik vind het geweldig om te doen en mijn tijd in te steken. Ik ben dan ook heel dankbaar dat ik dat via hier heb mogen ontdekken. Bij de dome mag ik elke maand 2 boeken uitkiezen, daar ben ik heel blij mee en ik heb voor jullie een top 3 gemaakt van de boeken die ik heb mogen recenseren. 

  • Rood wit en koingsblauw
  • Mijn jaar na jou
  • Het hart van de adelaar
Ik hoop dat 2021 weer een heel mooi leesjaar wordt, ik weet wel een ding zeker er komen fantastische pareltjes aan waar ik naar uitkijk dus het kan haast niet misgaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten