zaterdag 2 januari 2021

Nicole´s leesjaar 2020

Nicole´s leesjaar 2020

Aan het begin van 2020 stelde ik op Hebban een reading challenge in op 100 boeken. Ik had het niet verwacht, maar ben er met twee boeken overheen gegaan. Ik las in 2020 dus in totaal 102 boeken. Over het algemeen lees ik Young Adult, maar ik ben ook het New Adult genre echt gaan ontdekken dit jaar. Het is een erg leuke afwisseling.

Als blogger voor de Young Adult Dome mag ik iedere maand twee boeken die pas zijn verschenen uitkiezen om te recenseren. Dit doe ik ontzettend graag en met heel veel liefde! Op de foto staan alle boeken die ik dit jaar voor de Dome mocht recenseren. Elke maand weer ben ik enorm dankbaar voor de boeken die ik krijg!

In 2020 las ik maar liefst 33 boeken voor de Dome en daar zaten heel veel prachtige boeken bij! Ik heb een top drie gemaakt van de YA´s die er voor mij echt uitsprongen:

1. De gevallen koning van Holly Black
2. Heks & Jager van Shelby Mahurin
3. One small thing van Erin Watt

2021 belooft ook weer een prachtig boekenjaar te worden met heel veel releases waar ik enorm naar uitkijk! Mijn verlanglijstje voor het voorjaar is al klaar en ik verheug me erop mijn enthousiasme voor Young Adult boeken weer een jaar met jullie te mogen delen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten