maandag 12 december 2016

Nieuwe blogger in onze Dome: welkom Ana!:)

Hallo mede-boekenleeuwen,

Aangezien dit mijn eerste post is, zou ik mij willen voorstellen aan jullie allemaal.

Ik heet Ana. Ik ben 18 jaar oud en woon momenteel in België, hoewel ik wel ben geboren in Nederland. Ik studeer rechtsgeleerdheid aan de universiteit van Maastricht. Naast rechten geniet ik ook van heel veel andere dingen zoals lezen (lijkt me wel duidelijk), lange wandelingen in de regen en dansen/vals meezingen met muziek.


Ik lees graag omdat ik door boeken kan vluchten uit de realiteit, al is het maar voor even. Ik hou eigenlijk van allerlei boeken, maar ik lees vooral fictie. De Harry Potter boeken zijn mijn favoriete boeken!



Ik heb ook een heleboel favoriete quotes maar deze van J.K. Rowling zal me altijd bijblijven.

 ‘What’s comin’ will come, an’ we’ll meet it when it does.’ – Hagrid

Dus laten we dat vooral doen, mede-boekenleeuwen. Laten we lezen en samen genieten van boeken op deze mooie blog!

Tot de volgende keer.

Ana's eerste recensie van 'Wink, Poppy en Midnight' lees je binnenkort op deze blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten