maandag 12 december 2016

Welkom in de Young Adult Dome Rika!


Hoi!

Ik ben Rika, 22 jaar jong en een enorme boekenwurm. Ik vind het ontzettend leuk om hier mijn mening te delen over de boeken die ik lees, en hopelijk mijn enthousiasme voor lezen over te brengen.

Ik ben geboren in een klein dorpje in de buurt van Roermond, geboren en getogen Limburger, dus ik voel me ook zeker thuis hier in Mestreech. Ik studeer aan de Universiteit van Maastricht, waar ik nu bezig ben met mijn tweede jaar van de Master opleiding Biomedical Sciences.

Mijn vrije tijd besteed ik voornamelijk in boekenwinkels, het liefst natuurlijk in combinatie met een lekker kopje koffie of thee, wat je het beste kunt vinden bij Boekhandel Dominicanen. Je zult me daar dus ook regelmatig vinden. Verder hou ik van muziek, niet alleen luisteren maar ook maken, en ben ik ook wel vaker achter de lens in de natuur te vinden.

Mijn favoriete boek is Alice in Wonderland, van kleins af aan hou ik zo ontzettend van dit sprookje. Wonderland is mijn plek om even lekker weg te kruipen en te genieten van een wereld waar iedereen raar, gek, anders is.

Mijn favoriete quote is dus ook van Alice in Wonderland, eentje waar ik me helemaal bij thuis voel:

“How do you know I’m mad?” said Alice.
“You must be,” said the Cat, “or you wouldn’t have come here.”


De eerste recensie van Rika komt vanavond online!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten