maandag 31 mei 2021

Wrap up mei 2021

Het is weer tijd voor een wrap-up! Mei was een maand waarin lang verwachte releases gepland stonden en ook onze bloggers werden weer enthousiast van al die nieuwe boeken!  

Nicole 

Ik las deze maand in totaal 11 boeken, waarvan 6 YA's, 3 NA's en 2 Feelgood. Uiteraard
beperk ik me in dit blog tot de YA's. 
Rage and Ruin van Jennifer L. Armentrout behoorde tot een van die releases waar ik enorm naar had uitgekeken. Gelukkig stelde ook dit tweede deel zeker niet teleur en kan ik niet wachten op het derde en tevens slotdeel. Sahana van Ruby Coene las ik voor de blogtour van de uitgeverij en ook over dit verhaal was ik erg enthousiast! Toen kwam eindelijk Ademloos van Jennifer Niven uit. Hier had ik echt heel erg naar uitgekeken en geloof me, het was het wachten meer dan waard. Wat een fantastisch verhaal! Als de morgen begint van Laura Diane was er nog zo eentje waar ik met veel enthousiasme in begon. Wat mij betreft een perfect vervolg en afsluiting van de duologie. Van te voren had ik Als de nacht eindigt helemaal herlezen zodat ik weer in het verhaal zat. Als laatste deze maand las ik Bloed & Honing van Shelby Mahurin. Vorig jaar was ik groot fan van Heks & Jager en had dan ook ongelofelijk veel zin in dit vervolg, maar helaas had ik wat moeite om erdoorheen te komen. Het miste de magie van het eerste deel.

Danique

Ik las deze maand helaas maar 4 boeken. Ik had geen fijne leesmaand en ik hoop dat volgende maand beter word. Ik startte de maand heel positief met Stad van beenderen een reread die ik samen met een hele groep lees. Super gezellig maar helaas heb ik deel 2 nietkunnen lezen. Wel las ik ook nog Onze eerste zomer samen voor een blogtour van Hamley books. Het derde boek was Rijk van stormen van Sarah J Maas. Een dik boek waar ik blij mee ben dat ik hem las want wat een fantastisch boek. Het laatste wat ik las was een graphic novel genaamd Saga volume 1. Voor volgende maand hoop ik meer kunnen lezen. 




Emma

Door het vele klussen in en rondom het huis heb ik deze maand maar 5 boeken gelezen. Ik begon de maand met het langverwachte vervolg van de heartstopper serie, namelijk Heartstopper vol. 4. Ik vind deze serie echt geweldig en het is dan ook een van mijn favoriete graphic novels. Daarna mocht ik voor de blog Er was eens het Hart van een Schurk lezen waarvan de recensie komende donderdag online komt. Ik vond dit zelf een wat minder boek maar zal er hier nu niet te diep op in gaan. Daarna  heb ik Spells Trouble gelezen dit was een advance reading copy en dit boek is eind deze maand uitgekomen. Onder het klussen heb ik het luisterboek I was born for this van Alice Oseman uit geluisterd. Dit was een van haar leukere boeken en het audiobook was ook heel leuk gedaan. Daarna heb ik The red scrolls of Magic gelezen als voorbereiding op mijn blogboek the lost book of the white. Volgende maand hoop ik dat de tuin zover af is zodat ik lekker kan gaan genieten van een welverdiende rust in de tuin met een goed boek!



Wat was het mooiste boek dat jullie in mei hebben gelezen? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten